Maksetingimused

ÜLDINE

1.1. Tingimused kehtivad www.matusefloristika.ee (E-pood) omaniku Tip-Toping OÜ(Kaupmees), Punane tn 56 Tallinn, 13619, Eesti, registrikood 10029074 , käibemaksukohuslase kood 101238577, info@matusefloristika.ee , ja ostu sooritanud isiku (Klient) vahel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused.

1.3. Kaupmees võib muuta E-poe üldtingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muutustest teavitatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

HIND

2.1. Esitatud hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20%.

2.2. Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisi käsitlemistasu. Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse ostukorvis.

2.3. Sooduskoodi olemasolul arvutatakse toote allahindlus peale sooduskoodi sisestamist ostukorvis.

TELLIMUSE KOOSTAMINE

3.1.Tellimust saab alustada lillede või kimbu valimisega. Valitud lilled saate lisada ostukorvi vajutades nupule “Osta”.

3.2. Kui soovite koos lilledega saata tervitusi, õnnitlusi või muid soove, siis valige sobiv kaart ning sellel klõpsates avaneb lehekülg kaardi ja tekstikastiga, kuhu saab sisestada soovitud read. Kannike lillepood ei lisa saadetisele omalt poolt infot Saatja kohta – s.t kaarditekst on ainus info, mis jõuab Saajani.

3.3. Kui olete kõik meelepärase ostukorvi lisanud (vastavale nupule vajutades), siis jätkub tellimuse vormistamine ostukorvi leheküljel, kuhu jõuate klõpsates nupul „Kassa“.

3.4. Kassa leheküljel kuvatakse Teie koostatud tellimuse read. Tellimuse real näidatakse toote nimetust, hinda, kogust ja tellimusrea kogu summat.Soovitud kauba kogust saate muuta vastava kauba real lahtris “Kogus”.

3.5. Tellimuse maksmise lehel tuleb täita kõik tärniga väljad ja valida sobiv tarne- ning makseviis.

3.6. Kaupmehe transpordi tingimustega saate tutvuda leheküljel „Kättetoimetamine“

3.7. Kaupmehe pakutud tooted on valmistatud loominguliselt, seega kaupmees ei saa tagada, et tellitud toote välisilme on täpselt samane pildil esitatuga. Pildid Kaupmehe poolt pakutavatest toodetest on illustratiivsed.

3.8. Kaupmehel on õigus tellimuse täitmisel tellitud värvi lillede puudumise korral kasutada muud lillede värvi. Kaupmehel on kohustus tagada, et lille värvi muutmine ei vähenda tellimuse rahalist väärtust.

TASUMINE

4.1. Panga internetikeskkonnas saate tellimuse eest tasuda pangalingiga või krediitkaardiga. Pärast tasumist vajutage kindlasti nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”! Kui peale nupu vajutust jõuate tagasi Kannike internetipoodi, on tellimuse edastamine õnnestunud.

4.2. Pärast ostu sooritamist ja tellimuse eest tasumist saadame e-kirjaga teate tellimuse kättesaamisest. Kui Te e-posti teel teadet ei saa, helistage lisainfo saamiseks telefonil +372 55551444

4.3. Kui nupule vajutuse järel jookseb interneti brauser kokku või tekib muid komplikatsioone, palume Kannike ühendust võtta +372 55551444 või info@matusefloristika.ee ja üle täpsustada, kas tellimus on Kaupmeheni jõudnud. Peale pangas tasumist jõuab Kannike internetipoe administraatorini vastav info ning Teie tellimusega hakatakse tegelema.

TELLIMUSE TÄITMINE

5.1. Meenutame, et suurematel tähtpäevadel (sõbra-, naiste- ja emadepäev) kiir- ja kellaajalisi kullertellimusi ei täideta, kõik tellimused täidetakse jooksvalt päeva jooksul.

5.2. Lilled on hooajaline toode ja kõiki lilli/värvitoone ei pruugi alati kõigis kauplustes saada olla, mistõttu jätab Kannike endale õiguse vajadusel ja summa piires materjale asendada. Suuremate asenduste korral võtame Saatjaga telefoni või e-maili teel ühendust, et asendus kokku leppida.

5.3. Saajaga võetakse ALATI eelnevalt telefoni teel ühendust, et kokku leppida kõigile osapooltele sobiv saadetise üleandmise aeg ja koht.

5.4. Kui meil ei õnnestu Saajaga ühendust võtta, võtame Saatjaga e-maili või telefoni teel ühendust.

5.5. Saadetise annab üle kullerteenuse pakkuja, mitte florist.

5.6. Tellimuse tühistamise soovi korral palume seda teha 1 tööpäev enne tellimuse täitmise kuupäeva või eraldi kokkuleppel meie klienditeenindusega (info@matusefloristika.ee või telefonil +372 55551444 )

TELLIMUSE TÜHISTAMINE

6.1. Kliendi tellitud kauba puudumisel ja asenduskauba mittesobivuse korral tühistab Kaupmees tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt, kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse koheselt klienti. Osalise tühistamise korral võib Kaupmees küsida Kliendi soove ülejäänud tellimusega ümber käimiseks – kas lähetada või samuti tühistada.

6.2. Tellimuse tühistamisel tagastatakse kliendile tasutud summa niipea, kui võimalik, ent mitte hiljem, kui 14 päeva jooksul tellimuse tühistamise kinnitamisest.

6.3. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Kaupmehel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Kaupmees tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Kaupmees võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Kaupmehe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Kaupmees Kliendile tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Kaupmehel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Kliendilt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

6.4. Kaupmehel on õigus vajadusel tellimusest loobuda tagastades ostjale kogu tasutud summa

TOODETE TAGASTAMINE

7.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Tagastatavate toodete alla kuuluvad joogid, maiustused ja kaardid. Lilled kuuluvad kiiresti rikneva kauba hulka ning nende tagastamise võimalus puudub.

7.2. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@matusefloristika.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

7.3. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

7.4. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS

8.1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

8.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@matusefloristika.ee või helistada telefonil: +372 55551444.

8.3. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

8.4. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.